Nowości

► Blog został reaktywowany po wielomiesięcznej przerwie. Zmienił się jego wygląd- mamy teraz całkowicie nowy szablon w zielono-żółtej tonacji i muzykę Paris w tle.
►Aktualizacje działów: Dyskografia, Wideografia.


UWAGA! Jestem zainteresowana wymianą lub zakupem wszystkiego, co związane z Paris. Najbardziej interesują mnie wycinki i artykułu prasowe- polskie i zagraniczne, a także plakaty i inne. Na wymianę mam wycinki różnych gwiazd. Spis i więcej w dziale O blogu i autorce. UWAGA!

sobota, 21 stycznia 2012

Paris w Sundance


 Festiwal Filmowy w Sundance jest największym festiwalem filmów niezależnych. Odbywa się w Park City, Salt Lake City, Ogden oraz w ośrodku narciarskim Sundance w stanie Utah. W tym roku wybrała się tam i Paris.

Paris: Ostatniej nocy przyjechałam do Sundance, do Park City w Utah. Jestem bardzo podekscytowana, że znów tu jestem! Jest to jedno z moich ulubionych wydarzeń, ponieważ zawsze jest tu coś do robienia, czy to szaleństwo na stokach, tańczenie całą noc, czy oglądanie tych niesamowitych filmów!

Kilka zdjęć Paris w Sundance:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz