Nowości

► Blog został reaktywowany po wielomiesięcznej przerwie. Zmienił się jego wygląd- mamy teraz całkowicie nowy szablon w zielono-żółtej tonacji i muzykę Paris w tle.
►Aktualizacje działów: Dyskografia, Wideografia.


UWAGA! Jestem zainteresowana wymianą lub zakupem wszystkiego, co związane z Paris. Najbardziej interesują mnie wycinki i artykułu prasowe- polskie i zagraniczne, a także plakaty i inne. Na wymianę mam wycinki różnych gwiazd. Spis i więcej w dziale O blogu i autorce. UWAGA!

niedziela, 22 stycznia 2012

Paris w Sundance- wywiad PL

 Paris opowiada o tym, co robi w Sundance i dlaczego tak bardzo się jej tam podoba, a także czym się aktualnie zajmuje.
 

Aby zobaczyć tłumaczenie, przejdź dalej.



Wolne tłumaczenie mojego autorstwa- może być trochę niedokładne, ale jest pierwsze i jak na razie jedyne, więc proszę o niekopiowanie tego tekstu. Oprócz tego wiele wyrażeń Paris jest trochę nie po polsku, ale to już wina tego, że Paris opowiada szybko i bez zastanowienia układa zdania, a ja nie zmieniam jej słów, aby dobrze brzmiały, tylko tłumaczę ;)
Teksty podkreślone kursywą oznaczają słowa, których nie mogłam zrozumieć i nie jestem pewna czy dobrze domyśliłam się, co mogły znaczyć.

Dziennikarz: Jestem na Festiwalu Filmowym w Sundance i mam dziś przyjemność rozmawiać z jedną i jedyną Paris Hilton.
Dziennikarz: Dzięki za przybycie, Paris.
Paris: Dzięki. Miło mi Cię widzieć.
Dziennikarz: Mi Ciebie również. Więc powiedz mi, co Cię tu sprowadza.
Paris: Przyjechaliśmy tu z Afrojackiem zeszłej nocy. On spędzał czas w starych klubach, była świetna zabawa. Dziś jeździliśmy na snowboardzie. Świetnie się bawię, uwielbiam przyjeżdżać tu każdego roku.
Dziennikarz: Które z wydarzeń zapowiedzianych na kolejne dni festiwalu najbardziej Ci się podoba?
Paris: Podoba mi się, że jest tu wiele świetnych DJów, jak Deadmau5, Kaskade, ... i Afrojack- sami najlepsi DJe są tutaj, lecą niesamowite filmy, mam zamiar obejrzeć kilka jutro i pojutrze. No i jest tu śnieg, a ja kocham jeździć na nartach, kocham śnieg i kocham jeździć na snowboardzie. Kocham to miejsce, ponieważ są tu teraz wszyscy moi przyjaciele. Jesteśmy tu wszyscy razem, na śniegu, mamy ekstra imprezy. Po prostu świetnie się bawimy.
Dziennikarz: Opowiedz mi o projektach, w których bierzesz udział, z kim współpracujesz.
Paris: Mam teraz mnóstwo projektów, 17 linia produktów, kluby plażowe, hotele, piszę nową książkę, robię nowy album: Afrojack jest producentem, na prawdę dużo super współpracy jest na tym albumie.
Dziennikarz: Wspaniale, wspaniale. Kiedy będzie nowy album?
Paris: Chciałabym, żeby wyszedł w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. Kończymy mój singiel z LMFAO, nagrywam go w tym tygodniu. Jest fajnie. To będzie bardzo odmienny album od mojego ostatniego.
Dziennikarz: Gratuluję, Paris.

Na koniec dodam, że genConnect, które nagrało ten wywiad, to kilka pasjonatów dziennikarstwa, którzy z malutkim budżetem robią wywiady na temat zdrowia, kariery, miłości, związków i różnych wydarzeń kulturalnych. Ich filmiki nie są emitowane w TV, jedynie w internecie, a oni sami nie płacą osobą, z którymi przeprowadzają wywiad. Paris więc bezpłatnie udzieliła tego krótkiego wywiadu, a wyraźnie widać, że cieszyło ją każde pytanie, co świadczy o tym, że nie jest ona- jak to wiele osób mówi- rozpieszczoną, bogatą i pazerną gwiazdeczką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz