Nowości

► Blog został reaktywowany po wielomiesięcznej przerwie. Zmienił się jego wygląd- mamy teraz całkowicie nowy szablon w zielono-żółtej tonacji i muzykę Paris w tle.
►Aktualizacje działów: Dyskografia, Wideografia.


UWAGA! Jestem zainteresowana wymianą lub zakupem wszystkiego, co związane z Paris. Najbardziej interesują mnie wycinki i artykułu prasowe- polskie i zagraniczne, a także plakaty i inne. Na wymianę mam wycinki różnych gwiazd. Spis i więcej w dziale O blogu i autorce. UWAGA!

piątek, 24 lutego 2012

Newsy 18.02- 24.02

W dzisiejszych newsach Paris będzie mówić o swoich najlepszych urodzinach, wizycie w Szanghaju. Pokaże ulubione okulary z najnowszej kolekcji, a także powie coś o DRUNK TEXT




18.02.2012
Najlepsze urodziny!
Paris podsumowała tegoroczne świętowanie swoich 31 urodzin.
Opisała je jako najlepsze w swoim życiu.

Paris: Kontynuowałam świętowanie urodzin w Vegas. Byłam bardzo zmęczona kiedy wygrałam Blackjacka w Wynn! 30,000$ w ciągu kilku minut, to pewnie przez moje urodzinowe szczęście!


Paris: [...] Później wybrałam się do The Wynn Spa. Kocham je i cały ten hotel, jest taki relaksujący i luksusowy! Po odświeżeniu, nadszedł czas na imprezowanie!


W sobotę natomiast Paris spędziła czas tradycyjnie z Afrojackiem. ;)

21-23.02.2012
Z wizytą w Szanghaju
Paris otworzyła swoją nową linię okularów w Szanghaju.



Fani z Chin, a także innych krajów nie mogli ukryć podekscytowania. Paris była szczęśliwa, że mogła rozmawiać z ludźmi.
Ci, którzy nie mogli przyjechać, pisali na twitterze:

Filmik z chińskiej telewizji:
Paris wybiera w nim swoje ulubione okulary z kolekcji.

23.02.2012r.
Paris mówi o Drunk Text
Paris: Dostaję dużo tweetów na temat piosenki, która właśnie przeciekła. Nie jest to mój nowy singiel. To jest zwykłe demo, które zrobiłam dla zabawy z przyjaciółmi kilka miesięcy temu. Mój  nowy singiel z Afrojackiem i gościem specjalnym-niespodzianką, wyjdzie za kilka miesięcy. Nie mogę się doczekać, aż wszyscy to usłyszycie. To fajna klubowa piosenka. Kocham was!

24.02.2012r.
"Pijane smsy Paris Hilton"
Wczoraj jako pierwsza w polskim internecie napisałam info na temat Drunk Text. Dziś już pojawiają się informacje na znanych portalach, takich jak WP.
 
Paris Hilton znów śpiewa. Na razie jednak tylko gościnnie.  
Celebrytka pojawiła się w utworze "Drunk Text" Manufactured Superstars. Do piosenki powstał też teledysk, który choć trafił już do sieci, szybko został usunięty. 
Przypomnijmy, że Hilton pracuje nad drugim solowym longplayem. Na płycie pojawią się gościnnie Flo Rida, LMFAO oraz Snoop Dogg. Nad produkcją czuwa Afrojack. Według nieoficjalnych informacji dzieło ma trafić do sprzedaży w połowie 2012 roku.  
Dziedziczka hotelarskiej fortuny ma na koncie jeden album, "Paris", z sierpnia 2006 roku. Z płyty pochodzi przebój "Stars Are Blind".  
Ostatni film z udziałem Amerykanki to "Repo! The Genetic Opera".
   Tu znajdziecie tą wiadomość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz