Nowości

► Blog został reaktywowany po wielomiesięcznej przerwie. Zmienił się jego wygląd- mamy teraz całkowicie nowy szablon w zielono-żółtej tonacji i muzykę Paris w tle.
►Aktualizacje działów: Dyskografia, Wideografia.


UWAGA! Jestem zainteresowana wymianą lub zakupem wszystkiego, co związane z Paris. Najbardziej interesują mnie wycinki i artykułu prasowe- polskie i zagraniczne, a także plakaty i inne. Na wymianę mam wycinki różnych gwiazd. Spis i więcej w dziale O blogu i autorce. UWAGA!

czwartek, 19 stycznia 2012

Paris o nowej płycie!

© Dukpr01
 Niedawno Paris w wywiadzie dla Star mówiła o nowej płycie. Dużo osób nie wierzyło w jej słowa. Teraz jednak znów udzieliła wywiadu, w którym podała więcej szczegółów na temat nowego albumu.



 Na afterparty Złotych Globów powiedziała MTV News: Cały dzień nagrywałam nowy album w studio. Niestety album ma być jednak zupełnie inny niż debiutancka płyta. Paris: To będzie zupełnie inne niż ostatni album. Mam zamiar stworzyć zupełnie nowy gatunek! Afrojack jest producentem wykonawczym całej płyty. Właśnie robimy najbardziej niewiarygodne kawałki. Dodała potem: Innej nocy byłam w studio z RedFoo [członek grupy LMFAO- przypis autorki], więc nowy singiel zrobimy z LMFAO. 

 Paris: Jestem bardzo podekscytowana. Muzyka wychodzi świetnie, więc nie mogę doczekać się tego lata, gdy wydamy płytę. Dwie noce temu nagrywałam piosenkę z LMFAO- powiedziała, opisując sesję nagraniową jako świetną.- Znam ich od małego. Dorastaliśmy razem, ponieważ nasi rodzice byli przyjaciółmi. Jestem bardzo dumna z nich i ich sukcesów, z wszystkiego, co zrobili, z tego, że stworzyli tą całą markę 'Party rock', to jest po prostu świetne. 

  Później opowiadała o tym, jak w dzieciństwie śpiewała w chórze i grała na wiolonczeli, pianinie i gitarze, a także broniła swojej decyzji o nagraniu nowego krążka: Myślę, że dużo ludzi nie wie, że muzyka jest moją pasją od dzieciństwa. Jestem bardzo utalentowana muzycznie. Jest więcej mojego wkładu w tą płytę, więcej sceny klubowej, więcej tańca. Singiel jest gotowy. Prawdopodobnie wyjdzie w ciągu następnego miesiąca lub dwóch.

 Na koniec dowiadujemy się o tym, że Paris ma teraz naprawdę dużo roboty. Nie tylko pracuje nad nową płytą, ale także będzie śpiewać na dużym ekranie. Wyznała: Jestem zainteresowana zrobieniem filmu z moim przyjacielem Darrenem Bousmanem [reżyserem poprzedniego musicalu z udziałem Hilton, Repo! The Genetic Opera- przypis autorki]. Właśnie pracuje nad nowym musicalem zatytułowanym  'The Devil's Carnival'. To musical, jest o Piekle i jest zupełnie inny. 

 Newsy są świetne! Nie dość, że nowy album, to jeszcze kolejny film z Paris! Tylko szkoda, że będzie inny niż poprzedni, bo ja lubię Paris w starym wydaniu ;)
Tłumaczenie mojego autorstwa, więc trochę niedokładne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz