Nowości

► Blog został reaktywowany po wielomiesięcznej przerwie. Zmienił się jego wygląd- mamy teraz całkowicie nowy szablon w zielono-żółtej tonacji i muzykę Paris w tle.
►Aktualizacje działów: Dyskografia, Wideografia.


UWAGA! Jestem zainteresowana wymianą lub zakupem wszystkiego, co związane z Paris. Najbardziej interesują mnie wycinki i artykułu prasowe- polskie i zagraniczne, a także plakaty i inne. Na wymianę mam wycinki różnych gwiazd. Spis i więcej w dziale O blogu i autorce. UWAGA!

piątek, 13 stycznia 2012

Będzie nowy album?!

news z dnia 09-01-2012

To wiadomość, na którą fani czekali od 6 lat! 
Paris zdradziła ostatnio w wywiadzie dla Star, że pracuje nad nową płytą.

"Uwielbiam house. Niestety nie miałam wcześniej dużo czasu, który mogłabym poświęcić muzyce, bo robiłam reality show. Ale ostatnio miałam okazję współpracować z najlepszymi DJ-ami i myślę, że was zaskoczę. Ta płyta będzie bardzo współczesna i będzie wpadać w ucho, idealna muzyka na imprezy. Wiem co mówię, byłam w ubiegłym roku na ponad stu rave'ach, więc słyszałam dosłownie każdy rodzaj muzyki."

 Czekam więc z niecierpliwością na nowy album! Warto w tym miejscu dodać, że ostatni i jedyny jak dotąd album zatytułowany po prostu "Paris" Hilton nagrała w 2006 roku. Po premierze albumu nagrała jeszcze kilka singli, które nie trafiły na żaden krążek. Więcej o dyskografii Paris znajdziesz tu.
Osobiście mam nadzieję, że płyta nie będzie jednak house'owa. Marzę o zwykłej płycie pop w starym stylu, bez rapu i elektroniki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz